Idag för exakt ett år sedan...

Så plåtade jag vackra, färgglada krokusar i SNÖFRIA rabatter! Tänk vilken skillnad det är vädermässigt från bara år till år... Man kan inte ens skymta rabatter eller blommor än, och det känns som det är ett tag till innan man kan skymta något färglatt och fint. För de gräsmattor man sett är inte en vacker syn.. Helt förstörda av all snö och allt vatten som blir när det smälter.. Vi får verkligen hoppas att allt grönt och fint återställer sig så vi får en fin grönska om ett par veckor! Men det är jag nästan säker på att vi får :)


Såhär såg det alltså ut för ett år sedan, idag. Tänk vad underbart om man hade fått se lite söta blommor?

 

Jaja, back to reality. Idag är det alldeles disigt ute, ser riktigt rått och kallt ut, men tydligen ska det vara upp mot en 7-9 plus idag och vad de säger på vädret så kommer det inte att bli minusgrader på nätterna ett par dagar framöver iallafall. Vi går nog mot rätt tider ändå, eller vad tror ni? :) Nästa helg ställer vi om klockorna också, får gå upp en timma tidigare, lagom tills jag ska börja min praktik.
Idag ska jag plugga, sedan har jag bestämt träff med min söta vän Carro senare mot kvällen. Ska bli trevligt att träffa henne och jag ska höra med henne om vi inte ska ta och färga ögonfransarna. Sist vi gjorde det blev det väl inte jättebra resultat, så tänkte vi får testa igen och se om vi lyckas bättre :D

Nej, nu ska jag sätta igång och plugga så jag slipper sitta för länge, för sedan ska jag nog rensa en del idag också, har blivit på riktigt rensar humör!

 

 


Kommentarer
Postat av: Jennie

Apropå rensa! kom på värsta bra idén! :P hahhaha!

vi kan ju ha en "bytar-dag"! Du rensar ut all din skit så rensar jag ut all min sen ser man om man kanske kan byta lite av det med varandra? =) du kanske har grejer som jag har användning av och jag kanske har nåt du vill ha. Är det inte smart? =P dumt att slänga allt ju ;)

2010-03-18 @ 12:55:39
URL: http://uniqueangel.blogg.se/
Postat av: Jennie

Haha eller hur! då gör jag samma sak jag med ;) Tror jag kommer ha rätt mycket smink och sånt om du är intresserad av det? :P har ju hittat mitt favoritmärke och jag vägrar använda nåt annat :P hahaha!

2010-03-18 @ 19:12:31
URL: http://uniqueangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0