Rainy day

Idag var det lite segare att gå upp än vanligt. Undra varför? jag som studsar upp innan åtta nuförtiden, låg och slumrade fram till tio i åtta och tänkte "nej nu får jag gå upp, annars kommer jag somna om till senare och vara dödstrött hela dagen". Så jag gick upp. Och det hjälpte med lite frukost, då piggnade jag till! Det är regningt idag också, men tänkte nog faktiskt trotsa regnet och ta mig en lång promenad idag. Blev ju ingen träning igår tyvärr, hann inte hem innan den började för vi var på kalas och firade världens bästa morbror. Hela släkten var där och det var så mysigt och härligt. Alla är helt underbara och jag är så glad att dem finns i mitt liv, allihop! BIG LOVE TO U!

Jaha, vad ska man hitta på mer än att promenera idag då? Jag behöver få tvättat. När jag var nere sist och skulle tvätta var det upptaget, sedan har jag inte haft tid att gå ner. Så får fixa det idag, kan inte dra på det, då finns det inga rena kläder kvar till slut :) Nejdå, så allvarligt är det inte men jag hatar när tvättkorgen blir överfull och knappt går att stänga locket. Då är det bättre att tvätta INNAN det sker. Inte sant?

Jag har börjat komma in på inredning igen.. Herregud vad mina intressen går upp och ner känner jag! :) Ibland kan inredningssidan av mig ligga i lä ett tag, men nu jäklar.. Nu kollar jag runt massvis, och får så himla många idéer.. Det är förmodligen alla vårnyhter som får mig att sukta efter att pyssla och ha mig, för det är ju så himla härligt med allt ljust och färglatt och....allt! Jag har snöat in lite åt det lantliga hållet, eller, ska jag vara ärlig har jag lutat mig mer och mer åt det hållet ett bra tag nu men nu börjar jag nog trilla dit på riktigt märker jag. Lantligt och romantiskt. Det krockar lite med hur det ser ut här hemma just nu, för här är det lite mer stilrent som gäller för tillfället. Eller, stilrent med en personlig toutch, för jag MÅSTE ha färger bland allt vitt och svart. Grönt (ljus!) och turkost är mina favoriter i inredningssyfte tror jag.. Eller, det varierar en hel del det också! Men nu letar jag massa härliga inredningsbloggar, så har ni en eller vet någon bra så skriv till mig! Jag vill ha massa inspiration och trevlig läsning :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0