Slapp fredag

Idag har jag inte gjort så mycket faktiskt. Har städat lite, slappat en del, fått strykit gardiner och dukar som jag tvättat och så där. Igår blev årets första löprunda avklarad, och det gick galant! Blev så stolt över mig själv att jag klarade springa 5-5,5 km utan några som helst problem. Med tanke på att jag inte sprungit på ett antal månader nu så trodde jag att jag var i väldigt dålig kondition, för trodde inte att mina jympapass tränade upp konditionen såpass bra att man ska orka springa en längre sträcka men det har banne mig hållt min kondition uppe så den hade inte ens försvunnit helt! Yippi! Så nu är det dags att köra igång på allvar, nu finns det inga undanflykter, nu är vägarna till för att springa härliga rundor på! Jag har ju som tur min mamma att springa med också så man slipper springa själv alla gånger, för hon springer ju Gbg-varvet varje år så för henne är det löpträning som är prio ett. Jag har aldrig varit intresserad av löpning förrän tills förra året typ, då började jag testa och insåg att det var faktiskt rätt skönt. och ju mer man klarar och ju bättre man presterar desto roligare blir det. Så det där med att "jag ska minsann aldrig springa Gbg-varvet!" kanske blir ändring på? :) Äsch, We´ll se bout that... :)

Idag ska jag träffa söta Carro en sväng. Tänkte vi skulle fått färga våra ögonfransar igen, och hoppas på bättre resultat denna gång :) Imorgon är det tjejmiddag och mys hela kvällen lång hos Carro, och jag ser fram emot det jättemycket! Skriver sen. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0