Tävling!

Okej, nu har jag väl blivit alldeles tokig och tror att jag ska lyckas vinna fler tävlingar... För är faktiskt med i en till nu! Dock känner jag att min tur inte kan vara med mig en gång till, då skulle det väl vara ett mirakel, men vadå, det är ju värt ett försök och det är en riktigt bra tävling!

Tävlingen finns här : http://unwrittenletter.blogg.se/2010/march/tavling.html?_tmp=178adb23a7f0c5b95f5a95e4a6c07b90f3d39d5e

Man skulle skriva vad som gör en lycklig, och lycka för mig är när jag kan göra andra människor glada och nöjda över sin tillvaro. För visst smittar lycka av sig när man ser det i andras ögon? :)

Vinsten är ett presentkort på 500.- vilket är helt perfekt för min del! Så nu får vi väl bara vänta och se :)



Kommentarer
Postat av: Jennie

Hoppas du vinner!! =)



Ja vi måste bara hitta på nåt någon dag, kanske kan laga mat eller baka o så tillsammans. Det hade varit kul. Dela lite erfarenheter inom dom områderna skadar aldrig ;) hahaha!

2010-03-14 @ 12:07:28
URL: http://uniqueangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0