Nu taggar vi....

för lite träningsdags! Sitter och ser ut på det underbara vårregnet och är GLAD att det är regn och inte snö som kommer för har hört på olika håll att det faktiskt snöat på vissa ställen här i närheten idag. Tänk vad våren kan spela en för spratt. Skönt att man tränar inomhus säger jag bara! Ett tag till iallafall, för snart är det dags för uteträning och då vill vi ha värme :) Det ska bli härligt med lite utejympa igen, dock tråkigt med det super-hala golvet uppe i Furulund! Men det överlever man. Har känningar i kroppen idag från träningen igår, och det beror på dels att jag hade sån sjuk energi att göra av med så tog i för kung och fosterland, men också att jag låg på latsidan förra veckan. Så idag taggar jag för träningsvärk a la magen imorgon! Så när det är dags för morgonpromenix med sötaste Carro imorgon bitti så ska det kännas i magen med andra ord! Vi får väl se hur jag lyckas med det..... :)


Hade ju inte varit fel om denna magen var min... Men en dag kanske? ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0