underbara sol!

Precis hemkommen från en underbar morgonpromenad på över en timma! Lovely! Idag var det sol och härligt också, vissa stunder blåste det dock lite för kallt men vi fick ju upp värmen ändå så spelade inte så stor roll. Det var riktigt skönt och vi fick samtidigt pratat om allt mellan himmel och jord, jag och min älskade vän Carro. Det finns ingen som henne och jag är så glad att hon finns i mitt liv! Och det kommer hon alltid att göra, det är det som känns ännu bättre :)

Har ingen vidare träningsvärk i magen idag, som jag ville ha. Men det kan ju tyda på att mina magmuskler inte var helt försvunna efter en latis-vecka eftersom igår när jag tränade värkte dem efter mag-delen av passet så jag trodde jag skulle ha träningsvärk men icke.

Nu längtar jag ihjäl mig efter en varm dag vid havet... Måste få värmen hit NU! Jag klarar inte av detta kyliga ostadiga väder mer, nu får det faktiskt sätta igång på riktigt så sommaren kan komma. Det har iallafall börjat bli riktigt grönt ute och det är ju alltid ett gott tecken, nu fattas som sagt bara de 20-25 graderna och stekande asfalt. Mmmm! :) Men den som väntar på något gott......?

Nu är det snart dags för frukost för min del, väldigt sen sådan men så blir det när man tar en promenad först. Magen skriker efter mat!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0