Vet ni vad...?

Jag tror bestämt jag svikit er lite här.. För jag har en alldeles ny blogg och den har dragit massvis med läsare, som är precis som mig själv: Jul-älskare! Har fått min inspiration tillbaka, men då i form av julen, såklart. Lovar att komma in och börja vara roligare här igen snart också, känner att det är dags för en massa nya positiva inlägg för alla er där ute i höstmörkret som känner att de behöver en liten push framåt för att orka med mörker och regn! :-) Så jag har inte glömt bort er, har bara pysslat massvis med den andra bloggen som tagit fart fortare än jag trodde var möjligt. Är ni sugna på att kika in eller vill ni vänta lite längre fram till jul? Jag är extrem när det gäller detta, jag vet, men kan bara inte hjälpa det. Alla andra julbloggar är i full gång också och det finns så många bra där ute! :-)

ChristmasCarol är bloggens namn och jag hoppas någon av er ska tycka att ni får lite inspiration fram mot jul iallafall, jag skriver om allt från bak, mat, tips, önskelista, shoppning med mera, med mera! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0