Höstens färger

Som ni kanske ser så är jag riktigt kass på inlägg, men jag har jobbat hela helgen och fått hämta en sjuk stackars älskling från jobbet som blivit sjukskriven. Han knäckte ryggen när han jobbade i torsdags så det var bara för mig att hämta honom och köra till sjukhuset och sitta där hela fredagen. Nu knaprar han tabletter och väntar på papper från läkaren, men som tur är så verkar det gå åt rätt håll iallafall och bli bättre. Detta behövdes ju inte nu! Alltid denna otur...

Har fått bytt bakgrund, lite fina höstlöv och färger istället. Vad tycks? Det var det enda jag kände behövde ändras, det andra gillar jag fortfarande. Det passar in i höst-temat också lite faktiskt. Men men, ändrar mig säkert snart igen ändå :)

Ser att mina besökare börjar bli fler, så himla kul! Ska därför försöka få in fler inlägg nu framöver. Detta blev bara ett litet snabbis inlägg för att visa att jag lever :) Nu ska jag fortsätta surfa runt lite och sedan göra mig iordning för kvällens jobb. Ha en fin dag allihop!

Förresten! Glömde ju skriva, Heja Moderaterna! Skönt att alliansen sitter kvar ett par år till. Nu tycker jag vi kan lägga ner allt valsnack för det står folk upp över öronen nu, speciellt allt om KD. Inse att människor är olika och tänker olika, vi kan inte göra något åt det, det hjälper inte hur mycket folk än klagar. Tyvärr.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Fin din blogg blev :)

2010-09-22 @ 23:38:22
URL: http://uniqueangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0