Lycka!

Sitter här och tar en paus från allt städande och pysslande. Har fått satt upp lite tavlor och städa undan en del nu, börjar kännas så hemtrevligt och mysigt här nu. Har köpt massa ljushållare också så nu har jag massa ljus på hyllan ovanför tvn! Helt underbart. Tänk vilka höstkvällar det ska bli... :-)

 

Igår var jag på After Work med avdelningen på rättspsyk. Hade jättetrevligt, körde dock så höll mig nykter. Men det är ett riktigt härligt gäng och alla är så trevliga och snälla, är jätteglad att man kommit in i det gänget, ska ju dit och jobba med start på torsdag nästa vecka. Ska bli skönt att ha lite att göra om dagarna ett litet tag igen.

 

Idag är jag jätteglad och på hur bra humör som helst. Guess why? Min älskling kommer hem ikväll! Han är ledig imorgon så får han skjuts till kungälv med en arbetskollega så då åker han hem så får jag köra tillbaka honom imorgon kväll eller på måndag morgon. Ska bli helt underbart att få ladda upp sig med lite kärlek igen :-) Var bjuden på kalas hos hans syskon idag också, men känner att jag inte riktigt hinner åka dit för måste städa klart och sedan måste jag få pluggat klart så jag slipper sitta med det när R är hemma, då vill jag ägna mesta möjliga tid med honom. Men känns otroligt kul att de bjuder dit mig trots att R inte kan komma, nu känner man verkligen att man är en del av familjen där också, är jätteglad för det. :-)

 

Nu får jag fortsätta här så allt blir klart, tänkte se om jag ska baka (kanske kanelbullar?) också, som jag kan skicka med R tillbaka upp till jobbet. Tycker att han och hans arbetskollegor är så himla grymma som klarar av att jobba så mycket som dem gör, så något vill man ju göra för dem :-)

 

Ha en underbar lördag, det ska jag verkligen ha! ;-)


Kommentarer
Postat av: Jennie

Hehe va söt du är! :) klart du är en del av familjen :)

2010-09-11 @ 20:47:37
URL: http://uniqueangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0