Snö redan?

Skulle logga in här och kommer in på blogg.se och ser massa inlägg som vanligt. Men en bild får min blick direkt. Oj. Är det sant? Det är en tjej som lagt ut en bild på att det redan har snöat hos henne igår. Medan vi hade 17 grader varmt här nere i Göteborg. Jag skäms lite över att säga det här men... Jag blev avundsjuk! Det såg så mysigt ut... Ville bara ut och fånga snöflingor och ta en mysig promenad med halsduk, vantar och mössa.. Men jag tror att jag står ut med att vänta ett tag till på snö här. :-)

Det blev inget restaurangbesök igår, vi bestämde att vi nog tar det nästa helg. Vi var för trötta båda två och man vill ju kunna njuta till fullo när man går ut så så då avvaktar vi. Det är ju inte direkt någon brådska! Istället blev det en lugnt hemmakväll med idol och sedan Wild, wild West med Will Smith i huvudrollen, men som vanligt så somnade jag innan filmen var slut. Så hur den slutade har jag ingen aning om, som vanligt!

Ska göra mig iordning nu och köra upp till mamma, hämta henne och sedan till Furulundsparken där vi har Maratonjympa och 15 års jubileum med Friskis&Svettis Ale idag. Sitter redan fullt påklädd med röda friskis byxor, röd friskis topp och vit friskiströja. Funderar bara på hur tusan jag ska göra med skor, det ösregnar ute så har ingen lust att gå i vanliga jympaskor.. Blir nog att jag tar stövlar så får jag byta om när jag ska upp och träna lite, kommer ju springa runt och hjälpa till lite överallt så behöver ju inte vara tränings-redo på fötterna hela dagen. Ikväll blir det ju kräftskiva också, förhoppningsvis. Väntar rapport från en sak som inträffat så vi får se. Hoppas ni får en fin lördag trots regnet (här iallafall!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0