Juicy couture!

Hittade en grym tävling som jag bara måste delta i. Man kan vinna en väska fylld med godsaker från Juicy couture - hur fantastiskt skulle inte det vara? :D Det är ju inte direkt världens billigaste märke så jag hade hoppat till månen och tillbaka om jag lyckas vinna!
För att komma till tävlingen ska du kika HÄR


Jag skulle nog säga att jag är Juicy girl - peace love.
Im the cute girl in everybodys eyes,
Im the one who tell no lies
I dream about white beaches and a hot, hot sun,
I would share my Juicy couture in the early morning run
With a wonderful perfume and a sunkissed skin I´ll make every guy turn,
Couse a Juicy girl will make male hearts burn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0