Lördagsmys

Idag har jag varit alldeles extremt kass på att äta. Magen har inte tyckt om mina val idag om man säger så! Men vad tusan, det är en ledig lördag som varit riktigt slappardag - ibland så får även lilla jag :)
Har varit och handlat något riktigt snyggt som jag pimpade min bil med - en ny bilklädsel. Rosa och svart med rosa blommor, passar med andra ord mig alldeles förträffligt bra! :) Fick också köpt ett par rosa trädgårdstofflor (ja, foppatofflorna har alla de konstigaste namnen nuförtiden) som jag tänker ha på jobbet för mina andra är lite slitna nu. Har även hunnit få en välbehövlig halvkroppsmassage + hår och ansiktsmassage utav min personliga massör aka min mamma - har lyckats sträcka en muskel riktigt rejält på jobbet i veckan så inte sovit bra två nätter nu så hoppas på bättre sömn inatt. Har även hunnit gå en liten runda med mina nya skor som har gjort mig mer förälskad i dem än tidigare (Hur nu det var möjligt?) Jag kommer flyga fram hela våren!!!! Det är verkligen wow-effekt på dem, att jag kunde hitta så rätt trodde jag aldrig. Men ibland har man turen på sin sida, så är det bara :)
Har ni haft en bra helg hittills? Melodifestivalen avgjordes idag, bra låt som vann men jag hejade faktiskt på Swingfly som jag tyckte var unik, svängig och hade en potential att vinna eurovision pga sin unikitet. Men det är ju bara jag, svenska folket gjorde ändå ett bra val måste jag säga, så nu får vi helt enkelt hoppas Saade lyckas ta sig igenom kvalet först och främst! :)
Nu blir det sängen för min del, lite go avslappning och sedan sömn. Imorgon ska jag nog starta dagen med lite yoga - det var på tok för längesen och jag känner att min kropp behöver en rejäl genomkörare. Lite tips på bra övningar kommer nog ut imorgon så håll utkik! Sov gott!

Såhär ser alltså min bilklädsel ut just nu - vårig, rosa och ropar Cissi lång väg. Tillhörande rattskydd och bältesskydd har jag också såklart - det kommer bli skönt i sommar när man kör i bara linne så man slipper ett skavande bälte! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0