Vårtecken, på RIKTIGT!

Oh yes! Igår mina vänner.. Igår såg jag något alldeles fantastiskt! Hade varit hos pappa och pussat på min katt en stund och när jag skulle gå till parkeringen så ser jag... Inte bara en, utan många, i flera olika rabatter.. MASSA små skott från blommor som kommit upp ur jorden! Man såg dem små, gröna sticka upp ett par cm och bara lysa av glädje. Nu, nu är det nära! Snart är vi fina flickor med blommor i håret :)


Det är strålande sol idag också och jag börjar inte jobba förrän klockan 15. Vill verkligen ut och springa innan dess, men vet inte vart jag ska springa och borde väl ta en promenad ett par dagar först så förkylningen ger med sig helt, inte kul att behöva stanna och snyta sig mitt i löpturen.. Men men, som sagt, snart! Åh vad jag längtar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0