Drömmen

Fick nyss ett mail på facebook. Är medlem i en grupp där om KBT (kognitiv beteendeterapi) som ju är ett framtida drömyrke för min del. I slutet av mailet står det att det finns chans till att vinna platser till utbildningar som startar nu i höst, och då förmodligen en KBT utbildning som kostar hela 22.700 kr för alla tre stegen. Var väldigt snabb med att svara och fråga mer om det, tänk vilken lycka om jag skulle vinna. Det bästa är också att det är på helger, lördag-söndag en gång i månaden, så jobbet kommer inte behöva bli lidande OM det nu skulle råka bli sådan lycka för mig. Jag hoppas verkligen inte på någonting men oj så grymt kul det hade varit. Dem där pengarna har jag snart sparat undan visserligen, men jag känner inte för att lägga så mycket pengar på en utbildning i dagsläget. Då går jag hellre den långa vägen som jag tänkt hittills. Genom högskolan. Men den vägen är lååååång. Så att få utbildningen på annat sätt vore ju toppen :) Dock tror jag mer på utbildningen via högskolan, men vad säger att jag inte kan göra den också sen isåfall? Lära och utvecklas är ju mitt största intresse.. Så pluggproblem har jag ju inte :) Men pengarna som sparas ska ju gå till resa, bland annat till Peru som jag skrivit tidigare. Nu behöver dem gå till en ny mobil också verkar det som, var klantig och tappade min i vatten... Jaja, någongång ska väl jag också lyckas som alltid annars är så himla noga med alla mina saker! Nu tänker jag ivrigt vänta på ett svar tillbaka på mailen och se vad han skriver för intressant tillbaka :) Ha en go dag, nu har det slutat snöa och regnar istället, känns betydligt bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0