Hade såklart rätt..

Aj, aj, aj!!! hade rätt imorse, det är mina visdomständer som börjat jobba sig igen. Legat och kollat på Stomp the yard på morgonen, älskar dansfilmer. Det är de bästa filmerna jag vet tror jag. Så har lixom inte ätit eller så, för är så himla förkyld och tung i huvudet så känner mig knappt hungrig.
Men nu kände jag att jag var tvungen att ha något i mig så gjorde två mackor, på mjukt bröd (jag vill annars äta knäckebröd) och trodde det skulle gå bra för har inte känt av tänderna något alls sen jag åt frukost. Bet första tuggan, AJ är det enda jag kan säga. För fy fan vad ont det gör i varje tugga. Ni som har en visdomstand som spökat eller krånglat vet vad jag menar, för oftast har man bara EN som krånglar och gör ont och växer upp, men jag har alla FYRA samtidigt. Och förra sommaren när jag var inne på en akuttid och ville operera bort dem för det gjorde så ont, hade ont i huvud, hals och hela munnen, då får man som svar "Dem har tyvärr inte kommit upp något så jag kan inte göra något åt det än." Nehe? Men min mammas blev ju bortopererade fast dem inte kommit upp! Vissa tandläkare är väl för lata eller något.. Men går det inte över tills imorgon tänker jag ringa ner och kräva att dem får göra något drastiskt! Vill inte ha ännu en sak att gå och tänka på och må dåligt över för det gör ont. Nej tack, det räcker nu!



Cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0