Mitt första träningstips!

Vet ni vad? Jag kom på att jag bara måste lägga in en film här som visar 4 stycken kanon bra magövningar! Den tredje är den allra bästa, enligt mig, men verkar som den är det enligt betydligt fler än mig också. Denna övningen vet jag att t.ex. Gwen Stefani använt/använder sig av för att få sin supersnygga mage(!) För att denna övningen tränar inte bara en av magmusklerna, utan de flesta är med i övningen. Testa, den är riktigt tuff i början när man inte är van vid att träna magen! Men, övningarna ger resultat. Dock måste jag säga, något ni säkert hört tusen gånger, men samtidigt blivit lurade på tusen gånger, magövningar såsom situps och liknande bränner inte fett. Där måste ni gå in med diet och motion för att få bort fettet som sedan visar era vackra magmuskler ni byggt upp med hjälp av dessa fyra övningarna. Jag gjorde dem varannan dag på morgonen när jag steg upp innan, men nu det senaste har jag slarvat väldigt mycket eftersom jag varit förkyld om vart annat, haft mycket i skolan och annat runt omkring mig som gjort att jag inte hunnit tänka på det. för när jag är stressad så måste jag försöka tona ner, för stress är aldrig bra mot träning och ens kropp. Det kan orsaka bukfett. Men det handlar det inte om i detta inlägget, utan nu ska ni få videon och sätt igång och testa! :)



Hoppas ni tycker om övningarna och får användning för dem som jag fick. Dem är jätte enkla och kan göras nästan var som helst, därför jag gillar dem så mycket! Och att det är kändisar med snygga kroppar som gör liknande övningar gör ju inte motivationen lägre. Så sätt igång och träna era magmuskler! För inte behöver du magmuskler bara för att se snygg och tränad ut, jag vill ha bra magmuskler för att få en bra hållning, eftersom dessa musklerna rätar upp kroppen och kan till och med göra dig någon cm längre om du tränat tillräckligt bra. Vem vill inte ha en fin hållning och en stark kropp?

Cya!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Bra tips! :) ser jobbigt ut..haha!

2009-05-30 @ 19:08:21
URL: http://uniqueangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0