Planer: Ändrade.

Hej hopp! Nu sitter jag här en snabbis och går igenom lite mail och så, medan maten står på spisen. Är riktigt hungrig nu, tur att vi fick en macka som vanligt på mötet förut, annars hade jag nog dött av hunger.. :) Det blir helstekt fläskytterfilé BBQ med rödvinssås och massa sallad för min del, skippar potatisen för kollisarna har jag redan intagit så det räcker idag så den överlåter jag till R. Blev lite ändrade planer idag, ingen yoga - den blev inställd såklart, jag som hade sett fram emot det. Dock känns det ändå skönt att slippa åka iväg för är faktiskt ganska seg nu efter många dagar med både kväll och morgonjobb så att stanna hemma ikväll kommer inte alls att skada. Nu tänker jag ha fredagsmys varje kväll resten av veckan, för den är nyttig men det godaste jag vet! Se bilden nedan så ska ni veta vad jag menar....

Här har ni fruktfatet som pryder mitt vardagsrumsbord just nu... MMMMMM! LOVE IT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0