Dålig uppdate..

Har haft lite dålig uppdate denna veckan men det är bara för det inträffat lite tråkigheter just nu plus att jag har mycket att göra med skolan och allt. Vi kämpar på och försöker hålla humöret uppe, tänk vad jobbigt livet hade varit om vi inte hade varandra jag och min kära pojkvän. Man kan möta massvis med motgångar, och det kan jag lugnt säga att vi gjort, och ytterligare en hård motgång nu, men vi ska klara det som alla andra gånger. En vacker dag är alla dessa motgångar ett minne blott och oturen har vänt.
Återkommer när jag har något trevligare att skriva om, som tex. att vi ska ut och käka på fredag och grilla på lördag med våra underbara vänner.
Carro, du och Nikke får gärna vara med om ni vill! Hör av mig till dig i dagarna.

Cya!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe okej ja gö de =) hör av dig om det är något annat du vill prata om oxå

ha de så bra ska iväg å träna i solen mums :D



love

2009-04-22 @ 18:24:34
Postat av: Carro

hehe okej, ja gö de =) så får du höra av dg om de e något annat cu vill prata om oxå, ska iväg nu å träna i solen mums :D



love

2009-04-22 @ 18:26:00
Postat av: carro igen

se där du 2 inlägg inte dåligt, de stod inte att de första kom fram så ber om ursäkt hihi

2009-04-22 @ 18:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0