Skärtorsdag.

Yes, då var det skärtorsdag och denna skolveckan är över.
Igår var det verkligen supertrevligt! Vi var hemma hos Sofia och åt pizza och drack lite drinkar och vin och pratade och lyssnade på musik. Har verkligen så himla mysiga klasskamrater! Det enda jobbiga var väl att det blev ju inte många timmars sömn, och alla som känner mig, som typ måste ha någon form av narkolepsi eller något i den stilen, klarar ju inte av att sova endast 4-5 timmar, speciellt inte om man har druckit ens lite dagen innan så när vi åkte till skolan vid nio så satt jag och kunde verkligen inte hålla mina ögon öppna på föreläsningen. Jag kollade att mitt tåg gick vid 12, och nästa skulle inte gå förrän vid 14-15 tiden och kände att så länge skulle jag inte orka stanna i skolan så tog faktiskt en halv dag idag! Somnade så fort jag satte mig på tåget hem kan jag säga. Har aldrig gått så fort att komma till Älvängen. Haha.

Idag är det alltså skärtorsdag, och jag får lite ångest över att jag varken har några fina påskblommor eller ens ett påskris. Inte för att man behöver ha det, men man blir glad av det och jag gillar påskris eftersom att det känns så himla nära sommaren när det börjar slå ut och bli fina ljusgröna blad på grenarna! Åh, det är så underbart! Och ännu mer underbart är det att på påskafton ska det bli kanon-väder! Så himla härligt, om det nu blir så vill säga. Lite trist att man inte kan vara ute vid havet och fiska och så då, det blir ju påskmiddag hos Rikards moster men det är alltid lika trevligt där så det kan man ju inte tacka nej till. Sedan kanske det blir att vi åker hem till min älsklings Emelie och umgås med henne och Oskar. Tycker det är så kul att dem blivit tillsammans och att Rikard och Oskar känner varandra! :)

Nästa vecka ska vi göra något jättekul.. Men jag tänker inte berätta vad!! Det får ni se då! För är nästan övertygad om att allt kommer gå vägen.. Åh, är så glad och så lycklig! Om ett par år så kommer vi har vårt hus vid havet också, när den dagen kommer, då lovar jag att mitt liv blir complete.

Nej, nu ska jag avsluta mina drömmar och tankar och hämta lite isvatten!

Cya!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hehe då ses vi på påskafton :)

2009-04-09 @ 20:46:11
URL: http://uniqueangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0