Värme och sol, Im happy!

Sitter hos pappa nu och väntar på att han snart ska komma hem. Har suttit ute i hans trädgård sen elva ungefär, så nu har man fått färg idag också och sol i ansiktet! Så himla härligt. Valde att gå in nu så jag inte ska bränna mig, har faktiskt haft solskyddsfaktor i ansiktet idag iallfall. Duktigt av mig tycker jag. Såg när jag kom in att jag fått skitsnygg färg på bröstet, har en v-ringad t-shirt på mig så har ett snyggt V nu, haha :P Så skönt att veta att solen verkligen tar, synd bara att man inte kan ligga i bikini än.. Men snart så.. ;)
Ville faktiskt inte ens sitta i t-shirt, men hade en tunn stickad tröja på mig över och det var inte kallt alls, men vill inte riskera att bli mer fökyld eftersom det inte är helt vindstilla heller.

Har suttit och läst och läst i boken i trädgården tills mina ögon nu är jättetrötta.. Har inte så himla många sidor och kapitel kvar nu, så skönt! Vissa delar och kapitel förstår man verkligen inte ett enda ord av, medan andra är lite intressanta. Tur att något är intressant iallfall, annars hade det väl aldrig gått att läsa boken såhär fort.

Nej, nu ska jag pussa lite på min älskade katt!

Cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0