Litet erbjudande endast till 30/8!

Som ni säkert vet så är jag medlem i pointshop där man tjänar ihop poäng, antingen genom gratis grejer eller när du köper saker via nätet, du får poäng på väldigt många saker. När du kommit upp i en viss poäng så kan du byta dem mot ett presentkort på diverse butiker, jag är väldigt glad att det finns H&M tex!

Nu är det ett litet erbjudande från pointshop, att om du registrerar dig via min länk jag lägger in nedan så kommer du att få 2000 poäng direkt från början! Men som sagt, då måste ni registrera er innan söndag är slut, för att ni ska få så mycket poäng alldeles gratis! Så passa på, det är verkligen ett bra erbjudande för att komma igång med sina gratis presentkort!!

http://www.pointshop.se/?ref=3224954   <--- Klicka på länken och bli medlem, gratis, snabbt och enkelt! :)

Nu ska jag gå in och samla på mig lite poäng bara för det, det var väldigt längesen jag gjorde det. För nu har dem ju börjat med att man kan tjäna poäng via saker du gör på facebook, hur bra är inte det då?

Love / Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0