Lördagsmorgon

Idag är det inte soligt och varmt heller (eller varmt vet jag iochförsig inte, för har inte varit ute men det blåser och det säger det mesta). Men som sagt, för mig gör det inte så mycket, blir nog snart till att hämta upp höst/vinterskorna och packa ner alla sandaler. Längtar efter mina cowboystövlar och framförallt, mina beloved goretex vinterstövlar som är det absolut skönaste, absolut varmaste, absolut vackraste stövlar jag någonsin haft. Blev så kär i dem, och fick dem i present av mina föräldrar förra året som gjorde mig överlycklig! :)

Mamma och dem har ju fått sålt sitt hus som jag skrev sist, och vet ni vad? Nu är dem snart officellt husägare i Älvängen centrum! Det känns så underbart och kanon verkligen, gud vad jag ska hjälpa dem att fixa till i huset :) Längtar verkligen till november/december nu (mer än att jag fyller 20 med andra ord!). Sen så har dem haft en gammal zoo-affär under garaget i det huset en gång i tiden, och mamma har alltid pratat om att utbilda sig till massör, så nu kan hon göra det OCH ha en egen liten studio, så kan jag också utbilda mig så kan vi ta dit folk och skämma bort dem lite extra! Väldigt spännande ska det bli. Men jag har inte råd att utbilda mig till något som kostar pengar som dem flesta SPA-utbildningarna gör, så mamma får starta så får jag hänga efter senare när jag är klar med all läsning på högskolan (som jag förövrigt får panik över snart då jag inte vet vad jag ska läsa efter att detta året är slut. Men väntar ju besked från skolan om det blir ett tredje år eller inte, och blir det inte det blir jag mycket besviken. Då kanske jag ska söka och gå en annan utbildning också? Hm.. vi får se.. Har beslutsångest..)

Idag vet jag inte vad jag ska göra. Väntar på att mamma ska ringa för vi kanske ska hitta på något under dagen idag. Så vi får väl se. Nu tänkte jag äta lite frukost. Fil med müsli blir det. Mums!

                                                   Love / Cissi


Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej cissi! Jag älskar ju märket elvital på schampoon osv.. (mitt senaste inlägg visar vilken serie jag använder) men så vet jag även att dom har en annan serie som kanske passar dig? Det ska återställa balansen i hårbotten och även ha en lugnande effekt. Jag vet inte om det är nåt för dig, men ville iaf ge dig ett tips :) här är hemsidan: http://www.vip.lorealparis.se/_sv/_se/products/product-sheet.aspx?code=HCa13_5

2009-08-26 @ 23:44:06
URL: http://uniqueangel.blogg.se/
Postat av: Jennie

Glömde säga.. Tryck på den andra lilla schampooflaskan längst ner så får du en bättre beskrivning angående hårbotten :P

2009-08-26 @ 23:46:19
URL: http://uniqueangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0