Fullt upp, inget bloggande!

Ja, nu har jag inte skrivit på en vecka. Förlåt! Har väl tappat massa läsare, och lär ju deffinitivt inte få några nya! Haha. Men men, det gör inte så mycket. Skriver mest för mig själv ändå, för att jag har alltid tyckt om att skriva, och det hjälper en, tro det eller ej!
Har haft fullt upp det senaste, jobbade förra veckan, sedan gick vår skärm sönder då en säkring gick (samtidigt som Rikard slog på skrämen, LÄGLIGT! haha) så fick låna en skräm av pappa från stenåldern så nu ser man typ ingenting på den och den är tjock som jag vet inte vad. Haha, fy fan vad jobbigt att gå från stor plattskärm till det här! Fy säger jag bara. Det är riktigt jobbigt att sitta här nu, så lär inte bli några långa turer framför datorn som innan sålänge vi har denna, och det lär väl bli ett tag.

Jobbar denna veckan också, så kommer inte bli mycket skrivande framöver heller. Sedan åker jag till Malmö i helgen för att gå på dop, min kusins dotter Elin döps. Ska bli så roligt att träffa alla på pappas sida igen. Det är så sällan man gör det, det är bara farmor och Bruno man träffar en hel del, dem vägrar jag tappa kontakten med!
Sedan ska jag jobba nästa vecka också, och sen åker vi till Nord-Norge för att fiska ju! Natten till lördag åker vi, ska bli skoj. Längtar och hoppas tiden ska gå fort, men när man jobbar och har något att göra på dagarna går tiden mycket fortare, som tur är!

Har inte så mycket intressant att skriva nu faktiskt, så får återkomma. Eller jo förresten, har ett nytt yoga-program jag ska testa att börja köra på morgonen innan jag drar och jobbar. Ska testa det ikväll för att se hur lång tid det tar, så man kan sätta klockan på rätt tid. Nu tänker ni kanske "Är hon så dum att hon väljer att gå upp tidigare för att köra yoga innan jobbet?!" men den tiden kommer förhoppningsvis inte märkas av, då yogan kommer göra mig piggare, smidigare och mer avslappnad i kropp och själ under dagen. Så det får bli ett par veckors test med detta programmet som verkar helt okej faktiskt! Ska bli skönt att komma igång med yogan igen efter ett par månaders uppehåll. Gillar jag det kanske jag lägger in övningarna här så ni också kan testa dem! :) Vad sägs om det?


Love / Cissi

Kommentarer
Postat av: Becca

Jag kommer aldrig sluta läsa =) Men nu tycker jag du ska skriva ett sånt där pedagoiskt eller hmm psykiskt kanske ja ska skriva ja du förstår..

2009-07-23 @ 08:00:32
URL: http://mammabexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0