Ny vecka, nya tag!

Ja, jag har ju inte skrivit sen i fredags, men så blir det ibland! Ni får stå ut =)
I lördags skulle Rikard iväg och spela poker, och jag blev bortbjuden till Anette där hennes son fyllde år och dem hade lite kalas för honom, så jag fick lite mat i magen och lite för mycket dricka i min inte alltför fulla mage? Då jag ätit på tok för lite den dagen! Uscha. Jaja, inget man kan göra åt, jag dricker ju aldrig alkohol mer än högst nått glas eller två så ibland får man väl dricka lite mer utan att få dåligt samvete, eller?
Igår fyllde Rikards underbara morfar år. Han är verkligen otroligt snäll och godhjärtad mot sina nära och kära. Det är en fin person som alla kan se upp till med gott samvete. Tyvärr kunde vi inte komma iväg då jag (hatar mig själv för det men kan inte hjälpa det!) inte överlever om jag inte ätit ordentligt så mådde jättedåligt igår pga att jag ätit jättedåligt dagen innan, alltså en macka till lunch och mat hos anette var det enda jag åt, och dem som känner mig vet vad som händer med mig då. Så sov jag länge igår och när jag vaknade var min mage så tom att den bara skrek i princip. Och jag blir inte som andra när jag är så hungrig, och äter och det blir bättre. Nej, jag mår så illa så spyr, fast jag inte spyr. Svårt att förklara men jag blir sjuk helt enkelt. Jättejobbigt. Så det bestod min dag av igår, att vara sjuk för jag dummat mig med att äta dåligt. Så tillslut fick jag i mig mat och sov så blev allt bättre. Idag ska jag äta ordentligt, för jag måste sluta dumma mig! Måste sluta slarva med maten helt enkelt..

Idag ska vi till pappa och grilla tror jag. Ska bli trevligt. Han har semester nu. =)
Har inte så mycket att skriva idag så blir bara massa onödigt som ni inte behöver veta ändå, haha. Sorry bout that!

Love / Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0