Och regnet är?

Inte här iallfall! Och molnen som dem visar på SMHI´s hemsida precis nu? Dem är inte heller här! Fyfan vad underbart! Sånt här gör en lycklig. När vädret bara fortsätter att hålla i sig, hur mycket regn och moln och åska dem än förespråkar. Det har ju varit det på många håll de senaste dagarna, men det har väl gått runt lilla Nol då antagligen, haha!

Har ont i ryggen idag, måste sovit konstigt, för det är sån värk. Så det ska väl gå över snart :) Har faktiskt blivit sugen på att sola mig idag en stund, så ska nog göra mig iordning och gå bort och lägga mig i pappas trädgård en sväng!
Ni kanske undrar varför jag aldrig lägger mig här ute? Då vi ändå har både uteplats och en stor gräsmatta. Jag vet faktiskt inte, det känns inte lika bekvämt som att ligga i pappas trädgård med höga häckar som insynsskydd och en härlig solstol att ligga i och så. Kunna springa in och ut som man vill utan att behöva upp för trappor och liknande. Nej, då tar jag hellre den där extra promenaden och sen lägger mig :) Så så ligger det till!

Nej, nu får jag nog börja göra mig iordning lite.

Love / Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0