Sömntutan Cissi

Ja, idag sov jag verkligen sjukt länge för att vara jag. Vaknade klockan 12! Haha, snacka om att vara utvilad för somnade någon gång strax före ett inatt tror jag. Därför är jag riktigt seg idag... Sovit för mycket antagligen.
Kalaset igår var trevligt som vanligt, mina sötnosar till kusiner var gulliga som vanligt och Clara visade mig alla sina teckningar och kort som hennes fröknar från dagis satt ihop till pärmar nu när hon slutat där för hon ska börja nollan till hösten.
Så visade hon alla fina bilder hon målat, hon är riktigt duktig! Men, hon var så otroligt söt när vi kom till en bild med ett hus och blommor och en sol och så på (det var det på dem flesta bilderna, hon gillar att måla hus!) så säger hon:
- Den tycker jag är ett riktigt konstverkt!
Alltså, det finns inga sötare ungar än dem två! Deras kommentarer är så klockrena jämt. Åh, vilken tur jag har att ha fått så söta kusiner :)

Idag har jag inte gjort mycket, städat, diskat och började tvätta nyss för det var upptaget igår. Ni tycker nog jag städar varje dag, men så farligt är det inte, när jag skriver städa så kan jag mena plocka undan kläder och lite sånt smågrejs bara, så är ingen städmanist! ;)

Vet inte vad som händer idag, blir väl till att ta en löprunda ikväll bara. Emma var inte jättepigg då hon festade igår den jäveln! En måndag när hon jobbar.. Skylla sig själv får hon göra, för vi ska springa! :D

Love / Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0