Yes!

Fy fan vad stolt jag blir över mig själv! Detta var andra gången jag löptränade, i mitt liv typ, har ju bara tränat andra träningsformer som ni vet sedan innan. Första gången mjukstartade vi med 2,5 km och det klarade jag galant. Det var inga problem, så idag puschade Emma mig till att vi skulle köra 5 km! Och jag gjorde det, galant! Det var inga som helst problem, eller jo, värmen tog nästan kål på en, men det gick och jag är jätte inponerad av mig själv, att trots att man inte tränat kondition med "vilje" så har man fått en hel del av den ändå. Sånt gillar vi. =)
Mitt ben hade ju blivit bra, det kliade bara från bettet, men nu har jag dock rätt ont igen.. Fattar inte det alltså. Kan inte sträcka ut benet helt.. Inte jätteskoj men det har nog gått över tills imorgon hoppas jag!

Nu blir det till att göra sig iordning för att lägga sig och se om det är något bra på tv som man kan somna till. Jag somnar nog riktigt skönt idag, och känner mig på topp och igång!

Imorgon visar dem på regn på förmiddagen, stämmer det tro?


En trött Cissi en kväll i Nerja 2008!

Love / Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0