Godmorgon!

Wow! Vad skönt när jag vaknade. Klockan visade 11.00! Hm, undra när jag sov till klockan elva senast? Nu börjar det märkas att jag har sommarlov, lite tråkigt dock för hade som sagt gärna jobbat men det strulade ju lite så får se hur det blir, men gud vad skönt att sova så länge! Får bara se hur det känns när dagen försvinner förbi hur fort som helst, det är därför jag gillar att sova till typ 9-tiden, då har man hela dagen på sig. Vid elva tolv så har ju halva dagen redan gått.. Haha.

Har inte så mycket att skriva här just nu känner jag. Har varit sjukt lat de två senaste veckorna och inte tränat alls.. HJÄLP! PANIKÅNGEST nästa.. Ungefär så känns det. Så nästa vecka blir det att ta tag i det, eller, tror vi ska springa redan imorgon, så hoppas att Emma tar det lite lugnt ikväll :)

Just nu sitter jag och önskar jag var nere hos mamma och dem i Spanien, Nerja... Dem har det väl jättegott antar jag!! Det har ju inte vi. Hösten kom fort, eller, känns ju som höst iallfall.. Regn, blåst och kallt om vartannat. Hur kunde det vända så fort?! Kommer inte solen snart så dör jag... Jag vill ju ha sommar. Inte mycket man kan göra när det är sånt här väder och man är ledig. Har ju beställt en bok som kommit, men den ville jag ju läsa på stranden ju... Jaja... Jag ska drömma vidare... Hörs sen..


Hit ska jag åka någon dag, till Guadelope i Västindien. Langley flyger dit, så bara att spara.... MMM...

Love / Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0