Gött!

Nu har jag varit och tränat. Äntligen! Så himla skönt att man orkade pallra sig dit, trots min dunkande huvudvärk. Men, peppar peppar, den släppte! Så det är ännu skönare. Märktes att man inte tränat på en och en halv vecka nu, och inte varit lika aktiv med 5-6 pass i veckan. Men som tur var så var det ett lätt medelpass så man behövde inte anstränga sig till döds utan kunde hänga med som vanligt. Så så fort försvinner iallfall inte muskler och kondition, det är skönt att veta. Nu gäller det bara att träna på torsdag också, så får vi sätta igång med löpningen och lite styrketräning efer det. Det får komma succesivt eftersom Emmas fot inte är 100% bra och att vi inte varit lika aktiva senaste månaden som innan. Då får man mjukstarta igen.

Vet ni vad? Boken nr 2 av Jens Lapidus, Aldrig fucka upp är så himla bra! Läste och läste igår, man kan ju inte sluta när en bok är så spännande. Det som gör den ännu mer spännande är att, det är tre huvudkaraktärer, och varje kapitel handlar om en person så när man läst ett kapitel om den ena personen så måste man läsa två till för att få läsa nästa kapitel om den personen, men när man läser nästa vill man komma till den personens nästa kapitel, och så håller man på... Så den boken lär jag ha läst ut snart, väldigt snart. Men det gör inget, då kan jag köpa nr 3 och njuta lite till och hoppas han utkommer med ytterligare böcker. Och tänk när filmen kommer, vad spännande! Det ser jag fram emot. Mycket.

Just nu går det en hel del filmer på bio vi vill se. My bloody valentine 3D - ett måste! Vi älskar skräckfilmer både jag och Rikard, och tänk, en i 3D! Det kommer bli sjukt. Sedan har det kommit en ny komedi, baksmällan. Den verkar sjukt rolig. Det är precis sånna komedier man inte kan få nog av! Sedan är det en skräckfilm till, dock inte 3D, men som jag inte minns namnet på som vi sagt länge att vi vill se. Den kanske inte ens går längre? Ja, vi får väl se. Jag röstar på 3D filmen först för den kan man ju endast se på bio för maxad effekt!


Love / Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0