Snart dags för lördagsmys

Har nyss ätit laxfjäril med potatis och hollandaisås. Det var mumma! Vi blev lika proppmätta båda två, tur att jag har en sambo som gillar fisk lika mycket som jag gör... :) Vad tråkigt det hade varit annars! Ska strax orka pallra mig iväg till min vän Emelie, har mammas och deras bil idag så idag blir en lat-Cissi som tar bilen bort (det är inte speciellt långt, 2-3 km på sin höjd!) Men måste faktiskt vara beredd när mamma ringer och säger att dem vill hem från festen i stan, för har lovat att hämta dem. Dem ställer upp så mycket på oss hela tiden, så det är det minsta jag kan göra för dem! Det är ju Sverige - Danmark idag, men som tur är så är inte mina tjejkompisar superintresserade av den matchen, vilket jag inte heller är.. Så vi ska se film istället och ha det trevligt.

Var i stan idag förresten. Fick äntligen köpt mig Treatment Mascara från MUS, så den ska testas ikväll när jag går och lägger mig! Hoppas den är lika bra som man hört att den ska vara, ska bli väldigt spännande! :) Det där med bloggar är verkligen bra, man får så himla mycket tips och ideér, helt gratis tillskillnad från alla tidningar som finns, som kostar pengar, och man vet aldrig vilken man ska köpa för det står olika bra saker i tidningarna varje gång. Så från gång till gång kan det ju variera jättemycket om vad som står och om det är något just man själv finner intressant. Så därför är bloggar perfekt! Just nu läser jag Micromiss blogg konstant, därav att jag ska testa denna mascara från MUS! Alltid kul med inspiration :)




Nej hörni, nu måste jag kila! Ha en super mysig lördagkväll :)

Love/Cissi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0