Halv-dag

Idag har vi bara halvdag i skolan. Känns skönt. Börjar kvart över två till fem tror jag det är. Det är intro av vår kriminologi-kurs. Hoppas den ska bli intressant!
Har bara hunnit bli träning två gånger hittills denna veckan, och idag kommer jag nog inte hinna träna heller. Så får bli att jag försöker köra stenhårt på söndag eller försöka komma iväg på en löprunda eller något i helgen. Vi får se! För två gånger är alldeles för lite, nu när jag äntligen kommit igång. Men skolveckorna gör det svårare att hinna och orka med också, så vi får ta en vecka i månaden med en nypa salt och kanske lite mindre träning. Det är okej!

Nu ska jag göra lunch så fort Rikard kommer hem med grejerna. Blir grekisk sallad med pasta och vitlöksbröd. Nu kom han så nu sticker jag! :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej! Ville bara ge ett snabbt tips om min lilla blogg där jag skriver om mode, skönhet samt en del om min egen vardag. Håller alltid en fin stämmning i bloggen, och uppdaterar flera gånger om dagen...



www.vivalasofia.blogg.se



Har du tid kan du alltid checka in den, annars är det bara att dissa denna kommentar, haha (:



Ha en bra dag!

2009-09-27 @ 13:38:52
URL: http://vivalasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0