Lite lugnare dag, mitt fantastiska gröna te räddar mig!

Ja, det var ingen rolig känsla jag kände imorse när jag vaknade men jag inbillar mig att det bara är inbillning! Det är lite rosligt i halsen, jag har blivit lite hostig och förkyld, men det går nog över under dagen så jag kan träna ikväll! Det är inga problem.. (hoppas,hoppas,hoppas!)

Det blev inget pluggande med Cattis idag eftersom hon hade glömt av att hon var uppbokad idag. Men det fixar sig ändå, nu får jag tid att städa och träffa Carro och lite så också, så får jag sätta mig och kolla lite på plugget senare, och hoppas att Emelie kunde fixa med sig en bok från Skövde till mig som jag behövde ha. Det hade varit kanon om hon kunde det. Vi får väl se :)

Jag ska snart ut och ta en morgon-promenad med Carro, så fort jag skrivit klart här och druckit upp mitt gudomligt goda te som gör att jag vill ha jul!! Det smakar nämligen pepparkaka, sådär alldeles lagom med smak då det är ett grönt te, och det doftar till och med minst lika gott som det smakar... Mums! Det ska göra att jag känner mig friskare idag, och inte början till sjuk. Här blir vi inte sjuka förstår ni! Nej nej.. Det går minsann inte :)

Nej nu får jag väl snabba mig lite så Carro slipper vänta ytterligare på mig, jag är för seg ibland!


Det är det i den bruna förpackningen som smakar pepparkaka!





Love/Cissi

Kommentarer
Postat av: Therese Hansson

Åh Vart har du köpt pepparkaks te? : )

2009-09-09 @ 10:53:20
URL: http://hanssontherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0