Min första tävling!

Ja, då har även jag börjat vara med i blogg-tävlingar. Eftersom att Jennie vann två stycken så fick jag upp hoppet lite om att man kanske kan ha sån tur att man faktiskt vinner någon gång? Tänk vad roligt det hade varit...
Just nu tävlar jag om en jättefin rosa(!) laptop hos http://eemeliees.webblogg.se/2009/september/tavling-vinn-en-laptop.html?_tmp=82129fa7b9baf5d392dbf6a096ef5e3904ba12a9


Jag skulle verkligen behandla den som guld om jag vann den, för så stort behov är jag av en laptop just nu med allt åkande fram och tillbaka mellan klasskompisar, hem och skola! Tänk vad det hade underlättat min vardag.. Håll tummarna för mig nu allesammans! :)

Love/Cissi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0