Puuuuh..

Jag är stressad. Gick upp vid åtta imorse, gjorde mig iordning, packade ihop skolgrejerna, käkade frukost och åkte iväg till Surte för att plugga hela dagen. Vi satt nog nästan hela tiden med att försöka klura ut vår uppgift vi ska göra, och vara stressade över hur mycket vi har att göra på en gång, och tillslut fick vi ringa läraren i Sundsvall för att få ett hum om så vi iallfall gjorde rätt. Så när jag väl fått skrivit ner lite grann iallafall då var klockan fyra och jag blev upphämtad av mamma och Mikael så jag slapp ta bussen hem. Då var jag tvungen att sticka in på tempo och handla, göra mat som blev tortellini med skinksås och broccoli som jag nyss kastade i mig för jag var så hungrig eftersom jag bara ätit frukost idag. Ajabaja mig! Nu blir pappa och mamma inte glada på mig igen.. För jag ska snart iväg och träna, och dem tycker jag äter alldeles för dåligt när jag tränar så mycket, och det gör jag ibland, men ibland tar jag igen det så det jämnat nog ut sig.. Hehe!

Så nu försöker jag varva ner innan jag ska byta om och traska ner till träningen. Som tur är så är det i Nolskolan idag, som ligger precis bredvid vårt hus. Så jag behöver inte gå långt varken dit eller hem, och det känns bra. För jag kommer nog somna som en stock så fort träningen är slut och jag fått ta liten shake och duschat och så. Då sover jag nog gott redan vid nio om jag inte piggnar till av träningen vilket jag tvivlar på.
Men jag försöker hålla ro i kroppen ändå, kanske får börja morgonen imorgon med lite yoga, så jag får andas ut ordentligt! :)
För ska ner till Surte och plugga imorgon med blir det nog, skönt att man får det gjort iallfall. Förhoppningsvis kommer jag längre imorgon... bara att hålla tummarna!

Nu visar sig studentlivet ordentligt, och det är inte massa festande och skojigheter, nej inte för min del iallfall!

Love / Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0