Smyger sig på...

Ja det gör den verkligen. Och nej, inte min förkylning, den har jag gömt i bakhuvudet någonstans och hoppas att den förblir där tills den försvinner igen. Men träningsvärken däremot, den kommer och börjar ge känna! YES jag lyckades alltså med mitt "ta i extra mycket även om du inte orkar-strategi" igår. Jag har nämligen knappt haft någon känning av träningsvärk på jag vet inte hur länge nu, men mina muskler är väldigt smidiga och långa tack vare yoga och bra streching (jag har svårt för streching då mina muskler är väldigt långa så har svårt att kunna strecha dem att det känns, vilket kan vara farligt om man inte vet hur man gör). Men igår så tänkte jag att "nu banne mig ska det kännas ordentligt att jag tränat!" och jag har fått en del i rumpa, lår och bröstmuskler nu faktiskt. Det lönar sig att pressa sig så långt att man inte tror det går, för uppenbarligen går det ju eftersom jag lyckades. Mina benböj gick långt under 90 graders vinkeln, för att sätta fart på dem små musklerna i rumpan! Nu vet jag ju att jag kan pressa mig ännu mer än vad jag gjort tidigare (dock så är jag ju påväg att åka på en förkylning med känningar i bla halsen så får väl ändå ta det lite lugnt) men jag ska pressa mer och mer och utvecklas mer och mer! Det känns riktigt skönt att träningen har kommit igång igen iallfall, man känner sig friskare och piggare direkt. Det är riktigt skönt!

Sitter och funderar på vad jag ska göra till middag idag. Är sugen på kyckling så kanske får bli det... Men är inte sugen på ris och curry, så får hitta på något annat till. Kunde gjort enchiladas, men det är mer en helg-måltid som man äter en dag man inte ska träna.. Kanske en vanlig kycklingsallad? Eller någon gryta.. Hm, ja vi får väl se vad jag kommer på. Något blir det ju i slutändan iallfall!      

Love / Cissi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0