Ett litet kvällsinlägg...

Bara för jag suttit som en tok och varit med i en auktion på tradera, och vann! Det är helt sjukt också, med tanke på priset. Vann ett jättefint väggord för 26 kronor! Sammanlagt kommer jag betala 41 spänn för detta SÅÅÅÅ FINA VÄGGORD!



Det står för "Att fela är mänskligt, att förlåta gudomligt"

Just nu är Cissi väldigt, väldigt glad kan jag lova! Ett sånt kap har jag inte gjort på år och dar känns det som... Nu är det bara att hoppas säljaren sköter sitt som han ska och allt går som planerat. Det är ju faktiskt lite osäkert med tradera ibland, tyvärr, men han hade fått massa positiva betyg så jag tror det ska gå vägen! YAY! :)

Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Tanja*Andersson

Tjoho ! E du beroende av något speciellt ? Svara då på min dagens fråga ! :)

2010-04-16 @ 09:34:24
URL: http://tanjaanderssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0