Hoppas hoppas...

SMHI visar 11 grader och strålande sol imorgon på dagen! Snälla, låt det bli så! Låt det stämma! Vill ha sol och varmt och skönt imorgon, påskafton och allt. Det ska vara varmt och härligt då, det är så man minns många påskaftnar ju.. Speciellt förra året, då minns jag så väl att man hade sommarkläder på sig, vi satt ute på påskmiddagen hos R´s släkt och jag brände mitt ansikte när jag satt mitt i solen, men det gjorde mig ingenting alls! Åhh, nu ska jag drömma om värme och sol så att det verkligen blir det imorgon... Nu ska jag drömma om den underbara sommaren....


Rörtången, där vi var och fiskade igår som även är ett underbart badställe...

Kommentarer
Postat av: Jennie

Dit måste vi bara åka och bada och sola i sommar! det var underbart där :)

2010-04-02 @ 20:01:31
URL: http://uniqueangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0