Ibland kan jag bli FÖR optimistisk

Ja, ibland kan man faktiskt vara FÖR optimistisk, hur konstigt det än låter. Och idag är en sådan dag som jag varit det. Jag trodde ju att jag skulle orka åka till min praktik, men det var nog mer min hjärna som sa åt mig att jag inte kan missa en dag till av praktiken, att jag orkar nog att jobba idag, och att det säkert känns bättre så fort jag varit vaken ett tag. Tvärtom. Just nu mår jag sämre än igår, näsan är så igentäppt att jag knappt kan andas med munnen ordentligt ens. Huvudet känns som det väger 100 kg minst så strax ska jag avnjuta en god alvedon (och jag som inte vill äta tabletter i vanliga fall....) för att lindra huvudvärken och bihålorna. Jaja, så var det med denna dagen, en slappdag till helt enkelt, men idag blir det extra mycket vatten och extra många apelsiner, för NU ska jag bli frisk. Thats it.

Hittade en jättegrym tävling precis, och hade sån tur för den avslutas idag så jag hann vara med. Nu är det bara att hoppas man kan vinna också. Men vinsten är faktiskt inte till mig, jag tävlar för min älsklings-bebis skull, min lilla snöboll, för det är nämligen ett jättefint katthalsband som lottas ut av itsyouandme och visst skulle det passa fin-fint på min prins?!

+  

Kommentarer
Postat av: It´s you and me baby ! - Smyckes & dekor tävling pågår :)

Åh kul att du deltar :) Skicka jätte gärna länken till ditt inlägg där du skrev om tävlingen i samma inlägg som min tävling :) Så ser jag det när jag skall utse vinnare:)

2010-04-15 @ 11:23:56
URL: http://itsyouandme.blogg.se/
Postat av: It´s you and me ! - Smycke- & Dekor tävling pågår !

Hej igen :D Ville bara nämna att det är den 15 MAJ som tävlingen avslutas :D

2010-04-15 @ 13:01:49
URL: http://itsyouandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0