It´s over

Idag gjorde jag min sista dag, på praktiken alltså. Kändes både bra och dåligt, jag har trivts jättebra verkligen, alla är jättegoa och snälla och det är ju väldigt viktigt på en arbetsplats. Däremot känns det skönt att ha praktiken klar så man kan dra igång med uppsatsen för att sedan bli klar för denna gång! Ska ju ändå tillbaka till min praktikplats och jobba till sommaren, så omtyckt blev jag nog lite det också :) Ska bli skönt att få erfarenhet på pappret från psykiatrin, this is where my future begins.

Är väldigt trött så kommer inte på något roligt alls att skriva. Men så är det väl ibland också antar jag? Har inte blivit träning en enda gång (!) denna veckan hitills, det är väl nackdelen med jobb antar jag, iallfall där man jobbar kvällar och helger och dagar omvart annat. Men till hösten blir det bättre tider förhoppningsvis då vi fått nyutbildade ledare så kommer utbudet utökas så vi kan träna som galningar igen. Tills dess får jag väl nöja mig med en halv-lat vecka denna veckan. Kanske blir en promenad sen om jag orkar, det är ju rena våren ute nu, det var 17 grader när jag åkte hem och då var det ändå disigt men nu ser det lite bättre ut på himlen! :) Men som sagt, är sjukt trött så får väl se om jag lyckas peppa mig själv eller inte... Annars får det bli en runda imorgon, eftersom jag är ledig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0