Långfredag

Som hittills har rullat på fort. Vaknade redan strax efter sju och var pigg, men får skylla mig själv eftersom jag sov i stort sett hela eftermiddagen och kvällen igår med undantag när jag åt middag och gick ner och handlade. Snacka om att vara trött! Men första dagen ute vid havet och sedan praktiken tar ju på en såklart, man vet ju bara hur trött man kan vara en sommardag efter att ha varit vid havet många timmar. Men det älskar jag och det är det bästa som finns! Satte mig igår och lutade mig tillbaka, lyssnade på vågorna, kände solen i ansiktet och bara njöt. Tänk vad underbart den dagen jag bor vid havet, för det ska jag göra.. Det bara är så! Men jag vill göra det nu...

Så vad ska man hitta på idag? Som ni kanske förstår blev det ingen löpning igår pga min trötthet. Så kanske får se om jag får med mamma ut idag? Hon pratade om att hon hade ont i halsen och så igår, hoppas verkligen inte hon går och blir sjuk nu! Det får hon verkligen inte bli, nu kan inte träningen förstöras och då riskerar jag att bli smittad och hon är värd lite frisk ledighet! Så det är väl bara att hålla tummarna och hon säger att hon mår bra idag. :)

Såg en gammal väns bilder, där hon gjort egna påskägg. Jättesöta var dem, men inget godis inuti utan det var fina dekorationer och gissa om jag blev pysselsugen! Vill pyssla med något direkt, men har knappt några pysselsaker alls hemma... Måste införskaffa det så fort jag får ordentligt med pengar, fast då lär det bli en hel del smyckessaker så jag kan fortsätta göra egna smycken! Vill ha så jag kan ge bort smycken också, tycker det är roligt med lite mer personliga saker att ge bort, eller vad tycker ni?


Såhär såg förresten mitt onsdags-godis ut! MUMMA! Dem var riktigt goda också!


Och den här söta lilla påskblomman står på mitt bord som jag fixat till med gul tråd och så.. :) (Så visst har det blivit liiite påskpyssel!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0