Måndag

och idag, ÄNTLIGEN vaknar jag utan den jobbiga huvudvärken. Och jag hoppas den är borta för att stanna nu, annars måste jag ju ha pennicillin... Trodde ju jag blivit bättre i fredags och lördags men icke, det kommer tillbaka lika fort jag känner mig frisk. Fast näsan är fortfarande snuvig, men nu ska jag ta nässpray, ta på mig träningskläder och ta en grym powerwalk upp till Älvängen där jag ska hämta en bil hos mamma och dem. Lite mjukstart måste man ju göra när man varit väldigt sjuk och länge, så en löprunda hade jag nog dött av! Men en powerwalk ska nog gå fint, och så går jag ju för att jag måste ha bilen till praktiken också. Jobbar kväll idag, så därför jag kan hinna med allt sånt. Börjar tolv, känns riktigt bra att göra det faktiskt! Man hinner göra en del innan jobbet, för ovanligheternas skull! :)

Imorgon hoppas jag att jag är såpass bra att jag orkar med ett träningspass. Men det är bara att hålla tummarna och tro på att sjukdomen är gone för min del nu, dock har jag nog haft bihåleinflammation och den ger ofta inte med sig utan penicillin, men jag är stark! :P

Nej, nu får jag sätta fart så jag slipper stressa med duschandet och så när jag är tillbaka. Aldrig bra att stressa, men gissa om jag gör det alldeles för mycket och ofta... See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0