Tävling!

Är med och tävlar, igen. Får hoppas på bättre lycka denna gång! :) Egentligen behöver man nog inte ens länka, för det skrev bloggerskan ingenting om. Men jag tycker om att dela med mig av bra bloggar, och detta är en blogg som handlar om Skönhet och Make-up som jag trillade in på precis och tycker den verkar superbra :) Så kika in och delta i tävlingen om fina Nivea-produkter om ni vill

Beauty by Tanci heter bloggen och länken är direkt till tävlingen! Lycka till (men mest lycka till till mig själv såklart!:))


Kommentarer
Postat av: Jennie

Hahaha nämen sedär ja ;) det va hos henne jag vann =) tycker jättemycket om hennes blogg =)

2010-04-21 @ 20:07:37
URL: http://uniqueangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0