Höstvy

Skönt att få sätta sig ner vid datorn lite. Har precis diskat, gjorde det så fort jag kom innanför dörren nyss, ville få det gjort så det är rent och fint lagom tills jag ska laga middag. Hatar att ha det stökigt när jag ska laga mat, då blir det kaos och inte alls roligt. Håller ni med?

Har varit hos Pernilla i Stenungsund idag, varit jätteroligt att få umgås lite med henne. Vi loggade in oss på kursen vi ska läsa nu i höst, sedan har vi snackat massor, varit ute och tagit en lång promenad på 8,5 km varav en bit är precis vid havet, så precis i min stil med andra ord! Har helt enkelt haft en skön, mysig dag hittills.

Funderar på om jag ska orka ta tag i målningen idag eller om jag ska satsa på att göra klart det imorgon förmiddag, vi får väl se vad jag känner för efter maten sedan, känns som det inte är någon idé att börja nu innan! Jag börjar trivas riktigt bra nu när alla förändringar sker, hoppas på att kunna pyssla mycket medan R är och jobbar i Lysekil sen också, tänk vad han ska bli förvånad när han kommer hem och jag gjort massa :-) Fast när jag är ledig så kommer jag förmodligen åka upp och hälsa på hos honom och sova där lite, vi har snackat om det och båda har insett att det kommer bli riktigt tufft nu i början när vi ska vara utan varandra så mycket. Är man inte van så blir det svårt, men vi kommer vänja oss och tänk vad skönt när man äntligen ses! Det är ju förmodligen såhär vår framtid kommer bli, att han jobbar som resemontör, och då får man stå ut med att han är borta ett par veckor och jobbar. Tur att jag har bil nu och kan åka och hälsa på honom! :-)

Är lite pysselsugen idag, får väl se om jag lyckas hitta på något att pyssla med.. Har ni några sköna höst-pyssel så dela gärna med er! Men ni är lite dåliga på att kommentera måste jag säga, har kollat statistiken så vet att det är en del som är inne och kikar här :-) Skriv gärna om ni vill att jag förändrar något, ska skriva om något speciellt eller så. Jag är öppen för förslag helt enkelt! :-)


Denna vy längtar jag enormt mycket efter nu! Tänk vilka sköna promenader :-)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Det kommer bli tufft att vara ifrån varandra. Men det kommer stärka erat förhållande rejält!

Tro mig. Har haft det så i fem år ;) hehe..

Att träffa den man saknat en längre tid är det bästa som finns.

2010-08-23 @ 16:43:52
URL: http://uniqueangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0