Mycket på gång

Just nu har jag mycket på gång. Skolan har dragit igång med en väldig fart, vi har massvis med tentor och arbeten att göra så det kommer väl inte bli en lugn stund på ett tag nu men det är bara att köra på! Väntar fortfarande på svar från praktiken, så håller fortfarande tummar och tår för att det ska gå vägen och att jag ska få byta...:)

Som sagt, inte hänt så mycket det senaste mer än plugg, skola och planering. Träningen har satt igång också, skulle dansat afro-dans i söndags men blev aldrig av så jag och mamma får åka in till någon av friskisanläggningarna i Gbg snart och testa istället, för måste verkligen få testa det och se vad jag känner och tycker om det! Funderar ju som sagt att eventuellt gå utbildning till det isåfall. Men vi får se!
Började ju med yogan i lördags morse också, WOW vad skönt säger jag bara! Och träningsvärken infann sig dagen efter, tro det eller ej (Ni som tror att man inte kan få träningsvärk av yoga eller att det bara är avslappning)! Man tränar dem inre musklerna, så man får träningsvärk på ställen man oftast inte annars får träningsvärk på. Denna gången hade både jag och mamma i dem djupa, sneda core-musklerna så det var lite jobbigt att skratta eller vrida överkroppen för mycket :D

Ska hoppa in som vikarie på passet idag, då den andra värden är sjuk. Hoppade ju träningen igår och fick genast ångest över det så ska träna extra mycket idag! Blev bara träning 3 ggr förra veckan, så får allt se till att få iallafall 4 dagar denna. Skärpning Cissi!

Kram Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0