Mycket som ska hinnas..

Godmorgon! Sovit gott? Det har jag! Ställde inte klockan idag, på halv åtta som jag brukar, vet ni när jag vaknar? Tjugo över sju! Det betyder att jag ställt om mig till att vakna tidigt igen, vilket känns bra eftersom jag börjar jobba nästa vecka. Smälter frukosten, ska snart ta på mig löparkläderna för idag ska det äntligen ut och springas lite! Klarblå himmel, lite lätt vind och en härlig morgon då jag är superduper pigg kan inte bli bättre! Förhoppningsvis går det att springa mycket bra idag, men vi får väl se :)

Måste städa klart här hemma, vika in all tvätt jag tvättade igår och sedan ska jag hämta R på jobbet när han slutar klockan ett. Hm, har jag lite små brottom kanske? Jag tror nästan det. Vi får nämligen hit gäster idag, och tur att det är soligt och inte ska regna, vi sitter ju ute på uteplatsen nu på sommaren. Det blir grillning, och sedan lite överraskfirande för en viss person som fyller 30 på söndag :-) Så jag tänkte baka, tror jag gör cupcakes, enklast om alla får varsin istället för att stå med tårta och så.. Det blir med geisha och nutella isåfall tror jag. Men som sagt, vi har en del att pilla med nu under dagen, så jag får väl helt enkelt avsluta här och återkomma. Ska försöka få någon att ha kamera med sig idag, så det blir lite bilder. Men kan inte lova något, men jag skulle tycka om det mycket, väldigt mycket. We´ll see!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0