By the way..

Nu när regnet öser ner ute så kom jag på att jag såg mitt allra första vårtecken igår! Jag såg fina snödroppar i en rabatt vid ett av husen här ute! Jag blev helt överlycklig och pekade på dem när jag och R gick till affären, han såg sådär intresserad ut och sa inte ett ljud... Han blev mest glad för att snön försvinner väldigt snabbt nu, men små söta vita blommor bryr han sig inte om. MEN det borde man göra nu, nu när man vill ha vår, grönt och massa blommor i alla dess färger! Ja jag vet, att nu är våren påväg, på riktigt! Och dessutom byter vi till sommartid i helgen. :) Nu närmar det sig med stormsteg.... :)




Kommentarer
Postat av: Jennie

Jaa du måste bara testa det!! det är så sjukt gott =) 100 % säker på att du gillar det med ;) Jag brukar faktiskt köpa den naturella och blanda med massa örtsalt så den får smak. Det tycker jag är supergott! det är även gott att ha den naturella på knäckebröd och lite örtsalt på =) Men dom med smaker är också goda, tex den med paprika och chili!? :P tror det var den iaf ;)

2010-03-23 @ 12:53:41
URL: http://uniqueangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0