Är huvudet dumt får kroppen lida, bokstavligt talat!

Aj. Aj. Aj. Aaaaaaaj. Få mig INTE att skratta idag. Träningsvärken i magen är olidlig. Vad tusan har jag gjort hela sommaren egentligen?! Har ju inte suttit helt stilla ju.. Just nu känns det som jag tränat första gången på 10 år. Är man dum så är man, gick ju och tränade igår också, är ju värd på passet igår, och guess what? Är värd på pass idag också och uppbokad på skivstång... Hmmm... Huvudet är rejält dumt och kroppen får lida rejält för detta. Nåväl, jag tror att jag kommer må prima när träningsvärken lagt sig under helgen och jag drar igång samma runda på tisdag igen. Ska bli skönt när jag märker att jag inte får lika mycket träningsvärk längre och att jag börjat bygga upp lite muskler igen. Så man kan ta i ännu mer, och träna ännu mer. Ibland tror jag att jag är galen. På riktigt. Egentligen borde jag ligga still hela dagen, kroppen behöver nog vila lite. Eller? Fast jag hoppar magövningarna idag, den behöver verkligen vila! Det får bli att träna armar, rygg och ben, resten av övningarna får jag väl stå och se på då. Så får väl folk tro att jag blivit knäpp som inte orkar, jag vill inte döda min mage helt, för just nu är den livlös och i koma tror jag :-)

Har inte mycket mer att skriva för tillfället, ville bara få ur mig lite smärta :-) Det hjälpte väl sisådär.. Men som sagt, man får alltid lön för mödan och det lovar jag att jag kommer få! Skrev upp mina mått igår som jag mätte, måttbandet jag har är väl inte världens bästa så mäter nog inte 100% rätt, men bara jag mäter med samma nästa gång också är det ju okej. Tänkte väl jag mäter 1 november eller något, man får inte vara för ivrig med mätandet, det vet ni va? Då blir man bara besviken oftast. Eller, speciellt om man inte bantar eller så, för det gör ju inte jag. Inte på långa vägar. Haha. Det skulle jag aldrig klara!

Ha en underbar dag sötisar!

Kommentarer
Postat av: smyckestokig

Hejsan jo enligt leverantören så är ringarna nickeltestade och godkända brukar skriva ut det men har missat nu. Däremot brukar jag råda till att köpa äkta smycken om man är allergisk eftersom jag kan inte garantera att man inte reagerar på dem. Anledningen till att de är billiga är för att jag tycker det är så himla kul att göra dessa armband och tycker inte oäkta saker ska kosta för mycket. Kvaliten är det dock inget fel på :) mvh malin

2010-09-03 @ 22:08:33
URL: http://smyckestokig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0