LIVING AND ROOM

Tävlingsdags mina vänner! :-) Detta är en tävling jag verkligen hoppas på att vinna, men måste ju ge er chansen också för att vara lite rättvis!



Living and Room erbjuder vacker heminredning och inspiration via homeparty.
Med utvalda kvalitetsprodukter och nyanser, vill vi göra det enkelt för
människor i alla åldrar att skapa levande och personliga hem.

För att du också ska ha chansen att vinna ett presentkort på 250 kr hos Living and Room kikar du in på Pysselitens blogg och följer tävlingsreglerna!

Lycka till sötisar!

Kommentarer
Postat av: Pysseliten

Jag missa en vikitg sak man måste även länka dom :)

Har ändrat inne på min blogg . Klumpigt men fattar 0 när det gäller att fixa tävlingar . Men håller tummarna för dig :)

2010-09-14 @ 16:24:40
URL: http://pysseliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0