Kass inspiration..

Fasen vilken svacka jag har nu då.. Hej förresten! Ni märker mitt dåliga bloggande, jag vill inte in och skriva tråkiga inlägg varje dag om vad jag gjort under dagen, mesta består ju faktiskt ändå i jobb och jag berättar inget om mitt jobb främst pga tystnadsplikt och annat. Så så roligt ska vi inte ha det! :-) gör ett inlägg via telefonen, så har ingen aning om hur det kommer se ut för er när ni läser. Ett litet test med andra ord! :-) träningen har också varit under all kritik, har i princip inte tränat bra på tre veckor nu.. Vad händer? Dags att sätta igång lilla cissi igen, energin tog tillfälligt slut samtidigt som våren ramlade in och fick mig vilja göra tusen andra saker än att träna. Så är det ju. Jag försöker acceptera svackorna trots att jag egentligen hatar dom och får kasst självförtroende direkt när jag inte är på topp. Men, därför blir det träning idag - torsdag då gäller skivstång och yoga. Skönt. Träningsvärken lär finnas imorgon och lördag, helt klart. So long friends! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0