Sugen...

Blir ett litet kvälls-inlägg - se och häpna! :) Fick gå tidigare från jobbet, skulle slutat om tio minuter - ibland har man det bra! Lugn och go kväll, behövdes för jag har varit jätte seg idag, fråga mig inte varför. Vädret kanske?
Köpte tidningen ToppHälsa häromdagen, och guess what? Dem gjorde reklam för en riktig tjej-löpfest i Paris, La Parisienne som är 6 km långt och har både start och mål vid självaste Eiffeltornet! Tänk att springa och ha så mycket saker att se på, massa nytt och fint, tänk vad lätt man hade sprungit! Jag blir såååååå sugen på detta... Ni anar inte! Detta är i början av september och jag hade så gärna velat göra detta... Känns bara som jag verkligen måste sätta igång med löpningen på allvar nu då, för visst klarar jag springa 6 km utan problem, men man vill ju ha riktigt bra kondis om man åker ända till Paris för att göra det! :) Faaan.. måste lyckas lura med mig någon, men frågan är vem? Tusan att mamma ska ha så ont i sin höft - så fort hon är hemma från Portugal ska jag TVINGA henne kolla upp vad det är så hon förhoppningsvis kan bli bra och börja springa igen. Hon älskar ju att springa. Henne hade jag kanske lyckats få med mig - då kan vi slå två flugor i en smäll - ett grymt Paris-lopp, grym shoppning, mamma&dotter-resa och framför allt något att träna och se fram emot under hela sommaren! Detta ska vi allt jobba på.... :)
Nu är det dags att göra sig iordning och krypa ner i sängen. Det är en lång dag imorgon innan jag får pusta ut och umgås med tjejerna. Men oj så mysigt vi ska ha det! Ha en underbar helg - jag jobbar ju så är inte säker på att det blir jättemycket uppdatering här. Men håll utkik, ser ju att det är en del som går in här dagligen nu - kul med nya besökare men förstår att ni vill ha något kul att läsa också, inte bara mitt tråk-tjöt om ingenting alls :) Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0